Ben emzirirken zayiflayanlardanm .60 la hamile kaldm 70 le doğuma gittm suan 54 kiloym.Bebegm alerjik oldugu icn şeker tatlı hiç bişe yiyemedim.Zayifladigimi goruncce dahada motivasyonm arttı.alerjimz geçti şuan yediklerime dikkat ediorm yağı şekeri hamur işi felan çok az tuketiorm ekmek kesinlikle yemiorm.Sabahlari aç karnına veya yemeklerdn snra 2 tatlı kaşığı sirkeyi yarım bardak ılık suyla iciorm acayip yağ yakıo oglende tarçınlı türk kahvesi .