Kalpsizim33 Kızlar ayaklar kıbleye gelmeyecek şekilde yatılır biz dikkat ediyoruz da bebeklerinizi yatırırken buna dikkat ediyormusunuz.
Zeynepalya_ve_annesi Kalpsizim33 evet başı kıbleye bakar yada yuzu yada sirti kibleye gelecek sekilde yatırım
-melistosdogdu Kalpsizim33 bacım nerde bulursam uyuyorum bebehide öyle uyutuyirum Allah günah yazmasın aklımda sadece uyumak oluyor o an
Kalpsizim33 -melistosdogdu ya şimdi dışardayız ama tam da ayakları kıbleye gelmiş farketmedim çevirsem uyanacak🙂
NariNariKiminYari Kalpsizim33 odam küçük olduğu için yatak tek yöne bakıyor o da kıbleye doğru mecburen yatıyoruz allah affetsin