Zeynepalya_ve_annesi Herkese selam annecikler izmirde bulunan annelerle bir bulusma duzenleyelim diye düşünüyorum…anket koyuyorum nerde bulusacagimiza karar verip sonrasında günü kesinlestirelim isterim.
cemreninnannesii Zeynepalya_ve_annesi ay aslında bebeler arkadaş olur ama kimse güvenipte gelmez diye düşünüyorum
ismihan87 Zeynepalya_ve_annesi vallah buluşmak çok güzel olur .. temiz hava olsun yeter bence İnciraltı çok iyi 🥰 ben severek kızımla katılmak isterim. Kızım 5,5 aylik bende diğer annelere buluş sohbet muhabbet etmek isterim 💞
Zeynepalya_ve_annesi Derya2118 tovbe estagfirullahhh profilime girip bakabilirsin 3 senedir burdayım fotograflarimi bile paylastim
Zeynepalya_ve_annesi cemreninnannesii evet bende onun icin istiyorum zaten hem annelere bi aktivite olur hemde bebekler akranlariyla oyunlar.oynar acik havada
Prens3456 Bende Manisa da ki anneler için bir post açmıştım fakat kimse dönmedi inşallah size dönerler 😁
Zeynepalya_ve_annesi Prens3456 yaaa üzüldüm şimdi sizin adiniza bizde sizi izmir annelerine davet ederiz olmazsa
Arenimo Deniz87 aa ben de yakınım:) ara sıra hatta içeride ced go var oğlumu oraya getiriyorum zaten sık sık gezmeye de geliyorum oraya
Deva22 Zeynepalya_ve_annesi merhaba ben de Gültepe deyim bizim buralardan birini görünce selam.vermek istedim 🤗