Bebeğim 11 aylık olmak üzere 8 aydan beri sürünüyor. 1 aldır emekleme pozisyona geliyor ama emeklemiyor. Koltukta sıralama çabası var. Koltuğun altından tutunca adımlıyor tüm evi böyle geziyoruz. Yürümeyecek diye endişelenmeye başladım kendi başına koltuğa tutunup kalkamıyor. Çevremde örümcek al diye tutturan insanlar var ne yapacağımı şaşırdım. Sizde durumlar nasıl