Derya_mihra kızımın da ilk 12 aylıkken çıktı. Şu an 20 aylık sadece ön dişler var. Geç çıkması normaş diyorlar. Ama bizim doktorumuz 1 yaş kontrolünde daha çıkmadığını görünce d vitamini ampul vermişti diş çıkmasına yardımcı oluyormuş. Her doktorun görüşü farklı oluyor tabi bir danışın siz de.