3.5 aylıkken başladım çalışmaya ama 12 ye kadar çalışıyordum. Öncesinde biraz süt stokladım. İşten gelince süt sağdım, işe gitmeden de sağdım bıraktım. Biberona alışık değilse mutlaka alıştırın ben kaç tane biberon denedikten sonra alıştı. Nolur nolmaz diye mama da almıştım ama sevmedi hiç içmedi onu. Süte alışan bebek kolay kolay mama içmiyor. Onun dışında ilk gün zordu sadece sonra hemen alıştık.