Simay_Alya54 benim ki bu yorumlara göte fazla yiyor sanırım. Ben de iştahlı olmalarından şikayetçiyim😏 büyük oğlum kilolu, küçük oğlum inşallah zayıf olur diyorum. 27 aylık
Sabah - bir yumurta ile omlet yaparım genelde. İçine peynir , ceviz, yulaf ve içinden birini katarım (ıspanak, pırasa , kuşkonmaz, kavurma , kıyma , maydanoz, taze soğan vs) + beş zeytin + domates, biber, salatalık ile salata yaparım zyağlı + karpuz
Yumurtadan sıkıldığını anladığım zamanlar ya patates kızartması (çok nadir) yada krep/ pankek (rafine şekersiz)
Öğlen bir kase çorba
Akşam yediğimiz yemeklerden salata eşliğinde veririm. Muhakkak gün içinde et /bakliyat tüketmesine dikkat ediyorum.
Neredeyse üç sefer ara öğün yapıyor. Birinde muhakkak bir kase kuruyemiş / züber / rafine şekersiz kek / çubuk yada balık kraker