Kızım 13 gün sonra 1 yaşına girecek 2 gündür sabah uyandığında istifar ediyor dün gece bide bugün sabah da büyüğünü ishal şeklinde yaptı 2 gündürde iştahı yok sadece meyve yiyor ve beni emiyor durumda olanlar varmı yada yaşamış olan hastaneye götürmek istemiyorum çünkü 7 kilo zayıf daha önce götürdüm hiç bir sağlık problemi yok herşeyi normal direk 6 tüp kan almak istiyolar geçen hafta götürdüm pazar günü yarınada normal doktor kontrolü var 3 tane diş bir anda çıkarttı 1 hafta içinde üst tavşan dişleri herkes birşey knşyr lütfen tecrübeniz varsa beni aydınlatın içim hiç rahat değil zaten zayıf kilo alamama problemi var bünyesi kaldıramıyor mu anlamıyorum geçen hafta dr götürdüğümdede birşey çıkmadı kilosu içinde götürdüm diyet verdi bir süre uyguladım biraz toparladı sonra tekrar iştahı kesildi doktor kilo almazsa özel mama vericem dedi şehir hastanesine götürmüştüm sonra tekrardanda gidemedim 😞