Oğlum 26aylık nereye gitsek amana zamana gelmez artık çok yoruldum dün kahvaltıya gittik oturur oturmaz başladı huysuzlanmaya yemek geldi vs öyle biraz oyaladım bu sefer gene kalkmak istedi yanda park var götürdüm biraz oyalandı bu sefer de dışarı çıkıyor hayatta oturmadı o masaya kalktım sonra ormana doğru yürüdük az önce oraya doğru kaçan çocuk gitmemek icin ağladı yani daha niceleri var arkamdaki kadının çocuğu mama sandalyesine oturdu yemeğini yedi uslu uslu sonra biraz koşturdu gittiler anlamıyorum ben mi yapamıyorum siz nasıl oyalıyorsunuz eşim bu yüzden bi yere giderken bizi almadan gidiyor ayriyetten 6aylık kızım var oda ağlayınca ağar topar eve kaçıyoruz
bu seneki tatil planımızı sırf bu yüzden iptal ettik bizimle gelen kimse bile bakmak istemiyor 1sn durmuyor oyun oynuyoruz vs ama yok illa zıt şeyler yapıcak