elifimveben Kızlar normal doğum yaptıktan sonra kanamam bitti fakat sarı akıntı hala gelmeye devam ediyor bu sarı akıntı enfeksiyondan kaynaklı mı yoksa kanamadan sonraki gelen akıntı mı kestiremiyorum bu durumda gusül abdesti kabul olur mu bilen var mı
Zhrii elifimveben evet gayet normalmiş içindeki pis akinti çıkıyormuş belli bı sure geliyormus gusül abdesti ne ihtiyaç olmadığini düşünüyor 3 buçuk aydır bendede geliyor
Aysearasssss Kızlar normal bnde de olmustu normal dogum snrası 5.aydan snra kesildi artık normale dondu
Aysearasssss elifimveben yanı😊sonucta dogum yapıyoruz ve kolay bı surec yasamıyor vucudumuz degısıyor resmen o yuzden normal kabul ediyorum zamanla düzeliyor😊
elifimveben Zhrii aslında bende tam soramamışım ama cevabımı aldım☺️Daha benim doğumumun 25. Günü kanamam 3 gündürlü bitti sadece sarı akıntı kaldı abdest almak için akıntının bitmesini beklemeli miyim diye emin olamadım ama çok uzunda sürebilirmiş beklemeye gerek yokmuş☺️