Deletedmom_22 Alerji için , emzirirken kullanılmaz yazıyor , kullananlar varmı acaba tehlikeli bir ilaçmıdır ? İnternette bir yerde olur bir yerde olmaz yazıyor
Duyulurum Deletedmom_22 bazı ilaçların içinde emzirirken kullanilmaz yazıyor ama doktorlar emzirdigimizi bilerek yazıyor ve eczacıya sorunca da sorun olmaz diyorlar. En son bir antibiyotik kullanacaktim eczaci bir şey olmaz ama ilacı aldıktan sonra iki saat falan emzirme dedi. En iyisi eczacıya danışmak, burada da vardır eczacılar
ofkelisirin Deletedmom_22 canım alerji ilaçları çok bayıyor biliyorsundur içmemelisin emzirme dönemine uygun olanı var diye biliyorum
Mutlubayan Deletedmom_22 hamileyken kullaniyodum ben bu hapı kadın doğumcum vermişti doktor verdiyse kullan sonuçta bişeyleri bilerek vermiştir
Deletedmom_22 birtutamsac yok bunu Türkiye’den aldırmıştım canım normalde zyrtec kullanıyorum o baş ağrısı yapıyor bana O yüzden bunu kullansam bir şey olurmu diye sormuştum
birtutamsac Deletedmom_22 bilemiyorum canım emzirilmez diyosa riske atma ya da bilen biri çıkar belki üstte kalsın 🤷
Melis84 Bana alerjim içim KBB doktoru yazmıştı emziriyorım deyince en az 5 saat emzirmemek gerekir dedi ben de kullanmadım öyle olunca
Deletedmom_22 ofkelisirin zyrtec içiyorum normalde o baş ağrısı yapıyor cnm o yüzden bunu denemek istemiştim onu bırakıp
Mutlubayan Deletedmom_22 polen ve sigara dumanlarına karşı bide mevsim değişikliğinden çok hapsurup burnum kaşınıyodu
Med Deletedmom_22 ben kullandım canım,doktor emzirdigimi bile bile verdi alerji için, fakat 3 taneden fazla kullanmadım aşırı uyku yaptı attım bende.
Zeynepalya_ve_annesi Deletedmom_22 doktor kontrolunde kullanabilirsiniz bende allerji için kullanıyorum yıllardır