Merhaba sevgili anneler bebegim 46 günlük 10. Gününden itibaren gaz şikayetleriniz oluşmaya başladı iki ayrı doktor bu iki damlayı önerdi eczaneden aldim ama sizce nasıl kullanmalıyım bu iki damlayı kullanan var mı? Bio yu sabah veriyorum nurseyi akşam 5 damla ama sanırım yetersiz kalıyor
Sizler nasıl kullaniyorsunuz