Merhaba Arkadaşlar, derin dondurucu aldım ,ancak kullanımı hakkında pek bilgim yok, arkadaşımla konuşmuştuk ,bana etlerle kiymalari dolabında ki buzluğa ,derin dondurucunada ne koyucaksan o şekilde kullan dedi,yoksa koku oluyor dedi..siz nasıl kullanıyorsunuz? Vestel 7cekmeceli aldım..derin dondurucu neler koyuyorsunuz?