Pnarozbulut Yeni başladık daha önce aguline kullanıyorduk sorum şu verdiğim zaman boğulma tehlikesi yaşıyor mamaya falan koyup versem başka nasıl kullanabilirim :/ yutmuyor çıkartmaya çalışırken boğuluyor bugün büyük tehlike atlattık nasıl yapsam çözemedim :/
adaruzgar Pnarozbulut merhaba biz hem gece hem gunduz olani kullanıyoruz 1 aydir ve halen alışamadı mamasina katin bende sutumu sagip katiyorum ama cok az bir mama olsun ilacin şırınganın icerisine 1ml kadar cunku ilacin etkisini azaltabilir dediler bebeginizi emzirdikten yarim saat sonra verin hemen vermeyin kusar keyifliyken vermeye özen gösterin ozaman hic cikarmiyor 10 dk buluyor 5ml vermem dusunun oynaya oynaya sakinlestirwrek kucagima alip pispisliyorim sonra birdaha gazi bitseydi bu ilactan kurtulduguma cok sevinicem birakamiyorum cunku cok ama cok faydasini gördüm gaz ilaçlarının arasinda bence 1 numara
Tugcecakir adaruzgar bu gaz ilacını günde kaç kere veriyorsunuz gazı olsada olmasada düzenli olarak veriyormusunuz yoksa sadece gazı olduğunda mı? Bu ilacı bende kullanıyorum ama çok zorlanıyorum bu ilacı verirken ağzının kenarından akıyor hep bide siz kaç ml veriyorsunuz normalde 5 ml vermem lazım ama çok zorlandığım için 2.5 ml veriyorum. Bana bu konuda yardımcı olurmusunuz