Rabia4747 doktorum bir günde 3 defa fışkırır gibi kusarsa getirin demişti onu dışında bir iki defa fışkırdı gibi kusma gazdan yada aşırı hareket ettirmekten mümkün olabiliyormuş çökelek gibi kusmak da bebekler bazen anne sütünü sindiremiyorlarmış onu geri çıkarıyorlarmış birde sütün olduğu gibi sızıntı şeklinde gelmesi var hani o da fazla süt içinde fazlasını çıkarıyorlarmış ☺️