miralimustafalp 2,5 aylık bebeğim soğuk almış yeşil yapıyor tuvaletini ve gözlerini akıyor balgam da var atamıyor doktora götürdüm peditus verdi ama ben kullanmak istemiyorum napmalıyım peki geçmesi için öksürüyor çok bide sadece anne sütü alıyor aynı zamanda
tugbademir miralimustafalp öksürüyorsa ilacını verin bence bol bol emzirin birde fizyolojik serum ile sürekli burnunu açın o zaman boğazına da akınca balgamı da temizliyor benimkisi sütünü balgamlı çıkarmaya başlamıştı hatta öyle temizlendi
miralimustafalp Yaseminyapar işte böyle şeylerden korkuyorum ondan vermek istemiyorum neden verilmiyor acaba?
Yaseminyapar miralimustafalp İlaç prospektusunde öyle yazıyor 6 yaş altı çocuklara vermeyiniz yazıyor doktoru da onermemisti onun yerine iburamin kullaniyoruz
Mora miralimustafalp madem ilaç kullanmayacaksınız neden götürdünüz? Kullanın tabi ki iyileşsin yazık küçücük
Sahinnnn miralimustafalp canım ver biz gitmeyi erteledik zatürre başlangıcı dedi doktor hemen ilaç başladık evet ilaç keşke almasalar ama ilaçsız ilerlerse sonu kötü olabilir
Emfask miralimustafalp benim 3 aylık dediginiz gibiydi gözüne damla kullandım balgamı öksürügü için zeytinyagi verdim ayaklarına sarimsaklı zeytinyagı sürdüm balgam masaji yaptim sürekli emdirdim iki güne toparladık şükür ama ilaç da gerekiyorsa kullanın ben dogal olarak bunlari yaptım
banakaderiminbiroyunu miralimustafalp ben 4 yaşında ki kızıma veriyorum peditusu ya. Ihlamur kaynatıp 2 kaşık içirin ilaçtan daha iyidir herhalde . İlaca karşı değilim ama böyle bilinçsizce verilmesine çok kızıyorum . Kızım 1 ay boyunca antibiyotik grip şurupları öksürük şurupları içti meğerse çocuk alerjikmiş . Yazık değil mi 2 doktor da anlamadı özele götürdüm en son . Bu devletin sorumsuz doktorlarından bıktım resmen baştan sağmak için hemen şurup yazıp gönderiyorlar