Kızım 29 aylık 1 aydır kulagıyla oynamayı alıskanlık etti. Ne yaptıysam vazgeçiremedım. Guzelce soyledım, dikkatini dagıttım yeri geldi kızdım ama yok devam ediyor. Bu arada goz kapağını tutup cekıyor(ozellıkle yatakta yapıyor uykuya gecerken) . Allahım bu cocık neden boyle yapıyor anlamıyorum. Aslında bu aylarda bazı hareketleri yaparlarmıs bir donem ve gevermıs diye okumuştum ama gececek gibi durmuyor kızım cok inat ve anlıyor hemen geri elını oraya gıturuyor. Kulagı biraz azalttı ilk zaman tummgun eli kulagındaydı. Ben bunun ıılerlememesı İcin nasıl bir yol izlemeliyim.