Nisakus25 instagramdan dilruba demirezere dm den yazın yardımcı oluyor bu süreçte biberon vermeyin ek beslemeniz gerekirse 5 ml lik şırınga ile besleyin. Degisik pozisyonlarda emzirin. Ağlarken zorla emzirmeye çalışmayın sakinlesmesini bekleyin inşallah düzelir stres yapmayın. Bizde de 1 aylikken oldu. Simdi 8 aylik hiçbir sorun yok.