Frdmkl yok yok olmadı. O ay 500 gram almıştı. Ağlama krizleri, uykuya direnme, meme-mama reddi bunlar atak haftalarında oluyo. Ben ne yapacağımı bilemiyordum o zaman iki aylık bebek sonuçta. Sonra internetten baktım atak haftasıymış. Akşamları ılık-sıcak suyla banyo yaptırdım belki bir saat ayağımda salladım sakinleşip uyusun diye. Gece uykusu haram gibiydi iki saatte bir, bazen saat başı uyanıyodum. Şükür geçti. Şimdi 4 ay 3 günlük bebeğim. Arada huzursuz oluyo bu aralar mama istemiyo sütümde öyle çokça yok ama olduğu kadar emzirmeye çalışıyorum.