Merhabalar, oğlum tam 1 aylık en başından beri anne sütü yetersiz geldiğinden tutma sorunu yaşadığımızdan aptamil mama ile başlamıştık doktor tavsiyesi ile. Sütüm kesildi kesiliyor ve mamaya devam edilecek bu durumda. Oğlumuz kolik gazlı bir bebek ve gaz sancıları oluyor iki adet damla kıllanıyoruz gazla ilgili. Aptamil mamanın gaz yaptığı duyumlarını alıyorum hep, web sitelerinde de denk geldiğim oldu aptamil gaz yapıyor şeklinde. Doktorumuza mama değiştirelim mi diye sorduk; hayır aptamil içen bebek başka mama istemez dedi. O yüzden aptamille devam ediyoruz ama benim aklıma çok takılıyor. Aptamil bence gaz yapıyor ne zaman mama içse sancıları başlıyor uyumuyor sürekli ağlıyor ve bacaklarını çok aşırı oynatıyor sancıdan dolayı. Sonuç olarak sizin öneriniz ne olur mama konusunda? Hangi mamadan memnun kaldınız? Böyle bir durumu yaşayıp mamasını değiştiren var mı? Çok teşekkürler şimdiden zaman ayırdığınız için🙏🏻🌈