ilkgozagrimmmm 21 aylık için boğaz şişliği, ağrısına ne yapabilirim kızlar yaşayan varmı.Enfeksiyon dedi doktor.Su bile içmiyor, emmiyor.agzini açık tutuyor ağrıyor büyük ihtimalle.
ilkgozagrimmmm ilkgozagrimmmm Kızlar 21 aylık için boğazları nasıl geçirebilirim.sprey varmı bebekler için
Parodianne ilkgozagrimmmm dün başladıysanız yarına kadar etki eder Merak etmeyin Zorlamayın bişe yiyip içmesi için Meyve suyu verebilirsiniz Tatlı olduğu İçin biraz İçebilir Ama yarına düzelir 💜
Hemsireanneizmir ilkgozagrimmmm tarhana corbası yapın sarımsaklı onu icirin ılık olursa yutması daha kolay olur
Hamzaekrem Antibiyotik vermedi dr ateşi var mı çok geçmiş olsun biz çok oluyoruz malesef antibiyotik kullanıyoruz
Hamzaekrem ilkgozagrimmmm Daha çok yeni normaldir bizim ilaçtan sonra 3 4 gün sonra geçiyor çok zor haklsnz
ilkgozagrimmmm glsh3580 adı nedir? fayda ettimi? Dün geceden beri susmadan ağlıyor yutkundukca ağlıyor.Yemiyir,emmiyor napcağımı bilemiyorum
ilkgozagrimmmm Parodianne Tüm gece memede olan çocuk meme bile almıyor.Aç olunca içim rahat etmiyor.İnsallah daha iyi olur yarına 🤲
Parodianne ilkgozagrimmmm biliyorum o duyguyu Boğaz enfeksiyonu Bizim Sürekli sorunumuz O yüzden vücut alıştı benim
ilkgozagrimmmm Parodianne Bizde 2 kez yaşadık bağışıklık değerimiz düşük sanırım o yüzden tekrarlıyor.Sizede çok geçmiş olsun.Sizin sebebi belli mi
GozdemHilal Şu içiyor mu suyuna biraz limon bal ekleseniz ılık suya k yumuşatır.ihlamur da öyle.Benim oğlumda da var bir haftadir ıhlamur ılık su ayran ılık çorbalar verdim hep daha iyi hamdolsun
Parodianne ilkgozagrimmmm yok Havalardan soğuk Yemeden vs diyor doktor ama ne bilim Artık Sebepde aramıyorum 🤦🏻♀️
Hamzaekrem Pamuk_bebegim42 Şuan hasta değiliz biz klamoks kullandık hep ateşi hemen düşmüyor ama enfeksiyon olduğu için ama bu kaç güne toparlıyor
HonKiPonKiDoNiNo Biz 2 gundur savasiyoruz ve atesi oluyor kizimin, antibiyotik basladik, size vermedimi doktor ?