Kızlar oglum 3 yasinda 1 ay olacak krese basladi fakat basladigindan beri sürekli burun akintisi öksürük bitmedi,geciyor gibi oluyor geri basliyor şuanda yesil renkli yogun burun akintisi ve öksürük var 2 hafta once antibiyotik kullanmistik gecti yine basladi,artik ilac kuanmakta istemiyorum devamli, kendim evde dogal önerebileceğiniz bisey var mi