Deletedmom_58 ben kızım dogdu dogalı oraya gidiyorum genelde acılden gittigimiz için doktorlar değişiyo ama kac kere gittiysem hep memnun ayrıldım randevuyu sitemlerınden yada bi numara var oradan alabılıyosun ama arayıp gorusme sansın olur mu ayrıyeten bilmiyorum cogu zaman gun içinde kacta gitsek muayene olduk biz