Bebeğim 4 ay 12 günlük sadece yan dönebiliyor ama daha emeklemeden kalkmaya çalışıyor sürekli ağlıyor beni ayağa kaldir diye ayağın üstüne koyunca sevinçten çıldırıyor ya diyorum hele emekle yok beni öyle durdur diyip duruyor kolum kopuyor öneri alabilir miyim