Arkadaslar merhaba benım adetim 5 gün gecikti sizce hamilemi yim? Şaka şaka. bi kaç aydır gecikiyor ki normalde ya gününde ya 2 gün önce ya da sonra gelirdi. Dedim dongum ve adat sürem uzadı e normal olarak doğum yaptım. Yaş da ilerlerkedi biraz döngüyü 30 güne uzattım adet süresinide 5 güne cıkardım ama yok bu yine bu günde gelmezse 6 gün gecikmiş olcak adetim. Menopoza mı giriyom yaş temmuzda 37 olacak ne oluyo. Şimdi doktor sali ya randevu veriyo ama adetim gelirse gidebilir miyim. cocuk ta var tabi bakacak kimse yok.