ikicocukcokcocuk Kızlar bir sorum olacak benim bebeğim 11 aylık doğduğundan beri hiç 150-200 CC mama içtigini görmedim bazen çok acıkırsa 120 CC içiyor 90 CC yapıyorum 30 CC kalıyor yemeklerden güzel yiyor ek gıdası iyi yani ama mama içmiyor bir sorun olur mu
Deletedmom_21 ikicocukcokcocuk olmaz zaten suan amac ek gidaya alışmak mamayi veya emmeyi azaltmak karni yemek yiyince doyuyor ki istemiyordur bu sekilde devam etsin
Taze_annecik ikicocukcokcocuk ek gıdayı güzel alıyorsa normal yani mamayı almaması siz içmek istemeyince 5 10 dkka sonra tekrar deneyin bi anda sıvı alınınca migdeye rahatsız olabiliyorlar.
ikicocukcokcocuk Deletedmom_21 baştan beri böyle ama aynı ayda olan bir tanıdığımız 250 CC içiyordu ben çok şaşırmıştım aklıma takıldı