Serapaylar Kızlar bebeğim biraz emdikten sonra ağlamaya başlıyor sizce neden memeden çekip kucağımda gezdirince susuyor tekrar meme verince ağlıyor
Anneolunca_g05 Serapaylar sütün tadı ağır geliyor olabilirmiş birde laktoz interalansı diye bişey var oda olabilir
acalhan Serapaylar ilk günlerde benim de bu durum sık sık başıma geliyordu. Tecrübesiz olduğum için emmek istemiyor sanıyordum ama gaz olduğu için ememiyormuş. Sürekli gazını çıkarıp emzirmeye devam etmiştim
ResmiyeTemiz Evet gaz olduğu zaman ememiyor. Gazını çıkarıp rahatladıktan sonra çok uzun emiyor. Bende ilk başlarda memeyi reddettiğini düşündüm, ama biraz bekleyip kendisi rahatladıktan sonra verdiğimde daha güzel sonuçlara ulaştık.