Merhaba. Hamilelikten önce yüzümde regl olacağım zamanlarda sivilce çıkardı. Hamileyken sivilcelerim çok arttı ve bebeğim 7 aylık olmasına rağmen hala kurtulamadım. Doktor acnemix, tretin ve nadixa krem verdi. 2 aydır kullanıyorum düzelecek gibi oluyor tekrar artıyor. Şimdi de bu kremlerin yanına azelderm krem ekledi. Bu ürünleri kullanıp sivilcelerinden kurtulanlar var mı