2 ay 5 günlük oğlum, Tekirdağ’da yaşıyorum aslında havalar güzel ama ben de cesaret edip kısa kollu giydiremiyorum üşürse diye. Bi zıbın, üstüne de tulum giydiriyorum. Normalde pusette kalın battaniye kullanırdım şimdi sadece ince battaniyeye geçtim ama terlemiyor da