3 ay 23 günlük bebeğim her gece 2 saatte bir emmek için uyanıyo ve sadece tek göğsümü emip uyuyo diğer göğsümü de vermeyi denedim ama uyuduğu için emmiyo. Tek göğsümü emip uyuduğu için mi 2 saatte bir uyanıyo, gerçekten acıktığından mı yoksa alışkanlık haline mi getirmiş gece emmesini? Hiç saşmaz fix 2 saat ne yapabilirim var mı önerisi olan?