Kızlar yeni yeni oğlum artık gece beslenmek için pek uyanmıyor 3 ay 17 günlük … mesela akşam 8de içiyor mama bidaha gece 2.30da bidaha sabah 7 8 de .. normal mi? Doktorum 8 saat bile içmese bişey olmaz beslenmek için uyandırma sakın dedi .. zaten kendim uyandırıp içirmeye çalışınca içmiyor zaten.. ama gündüz 3 saatte bir kesin istiyo acıkıyo bitek gece böyle .. ilk bebeğim etrafımda fikir alabileceğim biri yok siz bilgili annelere danışmak istedim ..