3 buçuk aylık oğlum hem anne sütü hemde mama yerdi hatta gün içinde mama vermeyin çe uyumazdi mizmizlanirdi verince uyurdu sürekli emdiği için günde bir kaç defa sabah akşam mamada veriyordum 60cc şimdi iki gündür bıberonu soktuğum an itiyor diliyle ne yapsamda almıyor uyku sersemi denedim ondada yemedi göğüsumu emiyor ama . Yaptığım mamalar boşa gidiyor ne yapmalıyım ki ???