Belinnaykk Hanımlar bi geçmeyen bi bitmeyen balgamlı öksürüğü var kızımın 8 ay 15 günlük doktor iburamin vermişti kullanıyoruz birde burnunu bol bol serum fizyolojik su ile temizliyorum daha ne yapabilirim doğal yöntemleriniz nedir
AslanannesiAyse Belinnaykk benim oğlumda yaşına girmek üzere aynı dertten çekiyoruz eczaneden tenature diye bitkisel bir şurup var onu aldım hem tadı güzel bide pekmez kıvamında ama 1 yaşın altındaki bebekler kullanabilir mi bilmiyorum 🤷♀️ bol bol su içirmeye çalışın