Bebeklerin bu zamanlarda kitap okurken dinlemesi çok zordur..:) ister istemez dikkatlerini veremezler. Ben de kızıma doğduğundan beri kitap okuyorum.Artık kitaplığı var desem yeridir.. Buna rağmen ilgisini 5 dakika vermez.Hemen kalkar bişeyler yapar, başka kitap verir onu okurum..Kitapları alırken az yazılı çok resimli alırsanız daha çok ilgilerini çekebilir.Ben aynı kitabı sürekli resimlerine göre değiştirerek anlatıyorum.Sesimi değiştiyorum hayvam seslerini özellikle çok çıkartıyorum. O zaman gülerek dinliyor. :) bazen de o oyun oynarken ben sesli okuyorum..O zaman da ister istemez kulak misafiri oluyorlar ☺️ Bunlarda benim 11 ayda edindiğim nacizane tecrübelerim🙈 birde özellikle kalın kitapları alırsanız eline alsada yırtamaz.. o alsada siz kendi kafanızdan hikaye uydurup anlatabilirsiniz :)) o alsın oynasın yesin 😁