mommyandson Diyetisyen ile kilo veren oldu mu kızlar? Kac kilo verdiniz? saglıklı beslenmeyi bir alıskanlık haline getirebildiniz mi? Son olaraaaak memnun musunuz?
1kz1ogln_ mommyandson diyetisyen değil ama danismanla diyet yapıyorum4. Gunumdeyim ve hergun liste yapıyor uyuyorum açıkçası aç kalırım zannediyordum hiç zorlanmadım normalde iki öğün yerken şimdi 5 öğün yiyorum acikmiyorum tabi diyetisyen daha iyi olacaktır eminim ama ben arkadaşım olduğu için danışmanla yapıyorum
Whiteangel111 Merhaba canim 2 ay önce 80 kilo ile basladim hafta 1 2 2.5 kilo vererek 72 ye dustum cogu beslenme aliskanligim degisti bel baslangic olcum 104 du suan 94 basen baslangic olcum 125 lerdeydi suan 120 lerde