2aylık bebeğim daha geçen haftaya kadar okadar çok emerdi ki eksiğinin yarısını kusardı hatta reflüsü var zannedip doktora götürdük
şimdide az emiyor emmek için ağlan bebek sürekli emmek isteyen bebek şimdi normal bir emme süresi oluşturdu kendince ama eskiye göre az emiyor
sizce karnı doyuyor mudur alıştım ya çok emmesine hatta meme yetmeyip mama vermeye şimdi mamada vermiyorum çünkü ağlamıyor ben acaba karnı mı aç diye sürekli besliyordum her ağladığında
sizce aç mıdır aç olda uyur mu ?