Zamanlagelen gazla ilgili gelişme var çok şükür geçti diye düşünüyorum artık ben süt yumurta susam diyeti yaptım gazı azaldı kendi bırt yapmaya başladı ben bacaklarını itmeden pek çıkarmıuordu ama uyku olayında düzelme yok.hatta sanki daha kötüye gidyo gibi uyutuyoruz koyuyoruz 2dk sonra ağlıyo gündüz 15dk yarım sa.lik uykular gece uyutmak için 4saat falan uğraşıyoruz 🙄 belli bir uyutma şeklimiz yok ayakta sallanmayı kabul etmiyo ağlıyo beşiğe koyup sallamayı da istemiyo vücuduma yapışık olmak istiyo emerken uyuyo ama bi gözünü açıp açıp beni kontrol ediyo🤦🏼♀️ Çok çakal😂 tam dalınca koyuyorım 1,2dk sonra sanırım memede olmadığını anlayıp uyanıyo tekrar yaygarayı koparıyo. Emzik almıyo işte mememi emzik yapıp uyumak istyo. Arada uyurken bi fırt çekmek istiyo😀