Majesteleri Bebeğim 8 ay 22 günlük üşütmüş akşam 38 oldu ateşi doktora götürdük boğazları şişmiş iğne yaptı eve geldik sakinleşti ama ağlamaktan yoruldu gırtlağı yırtıldı sanki o kadar kötüydü ki şimdi başında bekliyorum ama çok ağlıyor nefesi kesiliyor ağlamaktan elim kolum bağlı ne yapacağımı bilmiyorum
Tugcedlms Majesteleri eger atesı dusmedıyse ayagının altına lımonun suyunu sur corabını gıydır hemen dusuyo atesı ıhlamur da rahatlatır bıde ılık dus rahat uyumasını saglar rabbım sıfasını versın ınsallah 🤲🏻