Merhabalar ben bir şey soracağım bizim doktor bize nimenrix ve bexero yu tercih edebilirsiniz dedi ayları da söyledi ama ayrıntıya inmedi kızım 3. Ayını bugün doldurdu sizin yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla iki aşı da yapılacak sonra hatırlatma dozlarına göre de tekrarlanacak öyle değil mi o aşılardan birini tercih edeceğiz sanmıştım bende