Grupyildizi Bende normalde kabizlik oluyor fakat yumurtlama doneminde sanki yumurtaligim şişip diski cikisini engelliyor gibi oluyor sizdede olan varmi yumurtlama doneminde normal mi bu kasikta bir baski rahatsizlik hissediyorum
Aysimannesi Grupyildizi yumurtalığınız baskı yapacak kadar şişebilecek kadar büyük boyutlarda bir organ değil. Kaşık ağrısının nedeni idrar yolu enfeksiyonu da olabilir kabızlıga bağlı kalın barsak doluluğunu da hissediyor olabilirsiniz.
Grupyildizi Aysimannesi evet lavaboya cikamadim ondan oldu galiba yumurtaliklarima yeni bakildi birsey cikmadi ama adet ve yumurtlama donemlerinde baski hissediyorum midem bile eksiyor