EtiPetito İyi geceler kızlar bugün oğlumun saçını kestirdik bin pişman oldum üzüntüden uyuyamıyorum resmen, saçları çok uzundu topluyorduk şu an kısacık kaldı ele bile gelmiyo aşırı kötüyüm ne kadar sürede eski halini alıyo veya uzamaya başlıyo acaba
_YanakReisinAnnesii EtiPetito bu pişmanlığı yaşamayan anne-baba yoktur eminim 😬🥺 belki bebekten bebeğe degisiyordur ama bizim 10 günde falan uzamaya başlamıştı ❤
EtiPetito _YanakReisinAnnesii inan o kadar kötüyüm ki anlatamam hayatımın en kötü kararı resmen. O kadar güzeldi ki saçları herkes hayrandı bunu nasıl yaptım bilmiyorum hızlı uzaması için her şeyi yapabilirim 😭 eski haline ne sürede geldi peki🥺
Anneebebis12 EtiPetito benimde oğlumun saçları uzun masalalh omuzunda herkes kestirin bu ne kız mi bu sıcaklar geliyor vs diyor kestirmek istemiyorum böyle daha bebeksi oluyor kestirince gözüme büyük gelck o hali gideck uzulcem 🥺
_YanakReisinAnnesii EtiPetito bizde kestiğimiz de baya uzundu saçı şuan 2 ay falan oldu keseli galiba hâlâ tam anlamıyla eski haline gelmiş değil hâlâ kısa
BARTUMOM EtiPetito yaaa bende kestirip kestirmeme ikilimindeyim 17 aylık oğlum saçları omuzundan aşağı topluyorum çokta tatlı duruyor ama çevremdeki herkes kız sanıyorlar ve üstüme çok geliyorlar kestirmem için bu aralar pek toplatmakta istemiyor önüne gelincede sinir oluyor kestirirsem pişman olurmuyum diyede arada kaldım
EtiPetito BARTUMOM sakın kestirme 1 hafta oldu ben kestireli hala aynı pişmanlığı yaşıyorum eski fotolarını gördükçe ağlayasım geliyo ipek gibiydi saçları upuzun. Kız sanarsa sansınlar bizim hiç umrumuzda değildi son zamanlarda ama çok çoğalmıştı herkes prenses diyip duruyordu😅
tospikk1 EtiPetito eski ve yeni halinin resmini paylaşır mısınız acaba bizde kestirmeyi düşünüyoruz ama kararsızım…
EtiPetito tospikk1 fotoğraf paylaşamıyorum şuan fakat tek söyleyebileceğim şey asla kestirmemeniz. Müthişti saçlarının arkası falan omzuna kadardı şuan rezalet ele gelmiyo kısacık