Merhaba güzel anneler bebeğim 10 ay 20 günlük alttan 2 dişimiz çıktı ama tam yerine yerleşmedi daha cuma günü ateşimiz 37-37.5lardaydı ama vücudu yanıyordu resmen buna ek olarak günde 2-3 kere ishal ve genelde gece kusma eşlik etti. Bunlar diş çıkarma belirtileri midir acaba aranızda yaşayan var mı şu süreçte 300gr kaybetti😞