Merhabalar,
Bebeğim bugün 5.ayina girdi, şimdiye kadar beslenme sıklığı, dış kasinmalari, uyku regresyonu vs uuyku düzeni yoktu. 2 saatte bir uyanur bazen geri uyumazdi vs. Şu an 5 aylık alttaki 2 dişi çıktı görünüyorlar kisacik. tam uykusu da düzelecek derken bir haftadır geç uyuyup yarım saat sonrasında felaket bir aglamayla uyanıyor naparsak yapalım susmuyor meme verene kadar, memeyle uyuyor sonra tekrar yarım saate krizle uyanıyor. 2 kere mutlaka yapıyor bunu. Bu durumu yaşayan var mı neden olabilir bu kadar ağlamadı hiç, ilk dişleri cikarken bile