Miranbeyinmothersi kafası ne biçim mi !? Ya böyle konuşup insanların bir yerlerini eleştiren insanları bogasim geliyor yarat bakim bir tüyünü yaratabiliyor musun hey yarappim yaa🤦 kafası da gayette normal cnm ne düz kafası ya ama sen gene de gündüz başındayken yüz üzeri yatır gece degil de küçük çünkü daha benim kızım 9,5 aylık ben yüz üzeri yatırıyorum gece kendi kontrol edebiliyor dye kafasını geçtim çocuk terlemez en azından sende böyle şeyleri kafana takma varsay ki öyle olsun nolacak yani kafasıyla mi bitiyor herşey duzgu. Dille sana deseki kizim hep düz yatırma bak kafasina zarar olur bixler tecrubeliyiz falan ama bu ne biçim dye konuşmak bilemedm..kayinvalidenin kafası düz de nolmus akli yamulmus bu lafı bir anneye dan dye söylüyor!!!