Berra0804 Bebeğim 37 günlük yaklaşık 10 gündür bebeğim doğru düzgün uyumuyordu ama bu 2 3 gündür uykular tamamen gitti ne gündüz ne gece uyunuyor önceden kendisi 3 saatte bir 4 saatte bir uyanır emer geri uyurdu şimdi gündüz en fazla 2 saat gece enfazla 2 saat uyuyor onun dışında hep memede olmak istiyor kucağımda uyumak istiyor yerine yatirinca başlıyor ağlamaya yanına ystiriyorum en fazla yarım saat uyuyor geri uyanıyor memedeyken sıkıntı yok sma memede olmadığı zaman diliminde ağlıyor . Sakiessin diye sürekli emziriyorum . Karnı tok Alti temiz gazınida çıkarıyoruz ama uyku uyumuyor biyerimi ağrıyor bilmiyorum artık 2 gecedir bebeğime yetemiyorum diye çok üzülüyorum . Normslmi bu kadar saat bı bebeğin uykusuz kalmadı haftaya annemde gidiyor yalnız kalacağım uykuları binnebze düzelir mi yaşayan varmı
AntiSosyallKelebek Berra0804 Piş piş beyaz gürültü aspiratör sesi vs açın yada en olmadı pusetinde uyutun
Yenianne934 Berra0804 2 ay 7 günlük şu an. 15 gün önceye kadar ben de öyleydim. 10 saatten fazla memede kaldığı oluyordu. Depresyona girmiştim doymuyor mu diye. Akşam emzirdikten sonra yarım kundak yapıyorum uykusu açılmadan, öyle uyuyor artık. Ama gündüz hala aynı, yatakta uyumuyor.
yigitinaannesii Kundak denedin mi canım? Bende de aynı problem vardı sonra kundağa başladım o da rahat etti bende
KubraMelih Benim bebeğimde şuan aynı durumda anlamadım bi türlü atak haftası falan dediler böyle olması normal mi bilemedim
Elifalikalp KubraMelih aynı şekilde benimde 54 günlük ama katıla kstıla çatlarcasıa ağlıyor artık bende ağlıyorum
Berra0804 KubraMelih atak haftası 40 haftalık doğan bebeklere göre hesaplanıyor bizimki 37+5 te doğdu atak haftasına 11 gün var
Aslikooo Benim kizimda öyleydi o zamanlarda sürekli aglardi her yolu denerdim ancak kucağıma alıp evde gezdigimizde sakinlesirdi şimdi 4 aylık yavaş yavaş azaliyor merak etmeyin
Aslikooo Birde gazını iyice çıkartın biz bazen çıkardı diyip bırakıyoruz ama çok gazları oluyir ne yazikki onun içinde biogaia damla kullandık faydasını çok gördüm
Berra0804 Aslikooo omzma alıp cikaramiyorum bı türlü ugrasiyorum olmuyor annemler çıkarıyor ben yapamadığım için çoğu zamanda memede uyuduğu için çıkarmaya çalışıncs uyaniyir tekrar dar başa hene memeye geliyor gene gaz yapıyor artık kısır döngü gibi oldu
Berra0804 Aslikooo forbieme diye bir probiyotik kullanıyorduk dün doktorumuz sizin kullandığınızı bizede önerdi onuda alıp deneyeceğim nasıl kullanıyorsunuz
Yenianne934 Berra0804 Berra0804 İlk günden beri sürekli memede kalmak istiyor ve memede uyuyor. Süre olarak azaldı şu an ama gece uykusuna tek çözüm kundak oldu. Gündüzleri kundak yapsam belki gündüz de uyur.
Berra0804 Yenianne934 memede uyuduğu zaman gazını nasıl çıkarıyorsunuz Benim bebeğim memede uyuyunca cikaramiyorum uyku bölünüyor sonra tekrar memeye geliyor tekrar gaz oluyor Memede uyuyunca yatağına alıyorum 10 dk sonra ağlamaya başliyo
Ozgemre Benim bebeğim de öyle kolik dedi doktorumuz gaz problemi yaşıyor olabilir canım benimki de çıkarıyordu ama doktora bi götürsük gaz dolmuş dedi