Varsvegas Kızlar 15 aylık 16 ayına az kalmiş erkek bebeğim var emmesi gayet güzel bebekdi doyuyordu kılosuda ayına göre iyi ve düzenli ama gelelim şu konuya emdiği için mi nedir kahvaltı aksam yemegi ögle yemegi çorba olsun zeytın peynır olsun yanı kısacası yemek yemiyor eline ne versem almıyor emerek doyuyor her yolu denedım yemek yedirmek için çok ugrastım ama olmuyor gündüz pek aramıyor memeyi ama gece 7 8 defayı gectiğiğni biliyorum emdiği ve kalktıgı ya kısaca hersey yapıyorum ilk gece emesini kesmeyi demedım olmuyor olmuyor ne yapcam sastım artık meme uçlarım yara oluyor ıstırıyo gece uyurken fark etmeden bu sebeblerden dolayı memeyi kessem hem uykusu düzene girer hemde meme olmayınca düzgünce beslenirmi düşüncesi var tavsiye verirmisiniz bana napcam şaştım😔
Minikuzu Varsvegas ben 19 aylıkken kestim yemesi uyuması düzeldi. Bence biraz daha idare edin az daha geçsin sonra sütten kesin
hulya1406 Varsvegas benim kızımda 18 aylık olacak dediğiniz gibi doğru düzgün yemez bazen çorba,arada bazen meyve filan,meyve püreleri,yoğurt ,yumurta yer zorla yediririz bişeyler.Emiyor şuan bende 2 2,5 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum sütüm olursa.
Aysealprsln 18 aylik emziriyorum bisey yemio çok az yiyo emiyo genel olarak kıyamıyorum ben 2 yaşına belki iki buçuk yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum tabi bu benim fikrim 😊bi ara düşündüm baktım çok ağlıyor dayanamadın.