Sdkanur 2.5 yaşında yarim gün başlattım 3.5 yaşında tam gün devam ettirdim kızım için verdiğim en iyi karardı okula bayılıyor iştahı sizi korkutmasın illaki yemek yer aç kalmaz aç kalsa eninde sonunda yine yemek zorunda kalacak 😅 yemesi içmesi düzene girer kızımda ve arkadaşlarında öyle oldu