2 ay 20 günlük olduk şu saat itibariyle. Gazını kendi çıkarıyor sorun yaşamıyoruz pek. Fakat etrafı izleme aşkından kısa kısa emiyor. Genelde evde gezerek emziriyorum🙃 çözüm oldu bizim için. Yeni yeni kafasını dik tutuyor yüz üstü yatırınca. Kucakta da kendini geriye atıyor , durmaya çalışıyor ama hala tutamıyor tam olarak. Acaba sizlerde nasıl baş kontrolü ?