Busraay17 Kızlar merhaba 3 ay 28 günlük olduk bugün 2 gün sonra 4 aylık mı olacağız yoksa 4.ay bitip 5 e mi girecegiz 🙄
Busraay17 Eserr-80 öyle mi oluyor ya şimdi elimle hesaplıyorum 4 ay oluyo Ocak da doğdu. Gören 5 aylık oldunuz 5 aylık oldunuz diyip duruyor 🙄 ondan sordum
Busraay17 1Mother1Boy yaa demi hele kaynanam bugün 100 kere paşam 5 aylık oluyor 4 bitiyor 5 oluyor diyip durdu hadi ben yeni anneyim onlar 4 5 tane doğurmuş bı de saşiryolar
Mabelle Zeynepalya_ve_annesi Dolunca bitmiş oluyor hanımefendi 5ten gün alıyor aynı şey diyoruz farkındaysanız . 4 aylık dicek 10 14 gün sonra 4 buçuk dicek
Bebegimm1 Busraay17 4e girmesine bir sey kalmamis 4 diyebilirsiniz ben acikcasi 5 den gun aldi ay aldi vs vs gibi soylemeyi sevmiyorum.4ayliksa 4 diyorum 4.ay 15 gunlukse 4bck diyorum.5 e yaklasmissa 5 diyorum.uygulamada kac yaziyorsa onu derim.