Sara_kaynak Ek gida geçtiğimiz icin bebgim totusu çok kötü kızarık ve pişik ne yaptıysam geçmiyor 3 günü bu gun hangi kremi kullanmam lazm ?
ikicocukluAnne_ Sara_kaynak benim oğlumun su toplamıştı bide 3 günde anca geçti sadece zeytinyağı kullanıyorum hem doğal hemde fayda ediyor
devrialemsah Sara_kaynak yediği bişey pişik yaptı demektir biliyosun değilmi biz alerjik durumlardan pişiklerden çok öektik
Elifmb Benimde sekiz günlük bebegimin poposunda pisikler var delik delik olmus napicam bilmiyorum kakasini hic bekletmiyorum nasil gecicekkk🥺🥺
Minikcivciv27 Elifmb normalde pişik kremi sudocrem kullanıyorum ama diş dolayısıyla baya pişik oldu bepantol sürdüm sabahına geçirdi bi denemeni tavsiye ederim
_YanakReisinAnnesii 1234___ ya bu krem hemen etki ediyor mu acaba 🥺 bende hametan trosyd kullanıyorum karıştırıp ama 3 4 gündür hâlâ aynı şekilde
1234___ _YanakReisinAnnesii hemen ediyor 4 çocuğumda kullandım ama kortizonlu olduğu için sürekli değil 💜
_YanakReisinAnnesii 1234___ evet kortizonluymuş 🥺 bende çok direndim kortizonlu kremsiz halledelim diye ama malesef geçmeyecek gibi bunu deniycem inşallah iyi gelir bize de 🥺
_YanakReisinAnnesii 1234___ alerjiye bağlı egzama için aralıklı ama çok sık kullanmak zorunda kaldık bir dönem o yüzden daha da fazla kullanmak istemiyorum bu kortizonlu kremleri açıkçası 🙏 ama bu kremi deniycem mecbur artık 🤷♀️
1234___ _YanakReisinAnnesii benimde kızım atopik dermatit bende çok kullandım ama yapacak bir şey yok maalesef onların iyiliği için 🌹
miniksavasciveannesi Sara_kaynak benimde gecmeyen pisik vardi ezzaneleede ozel yapim binkrem var pembe kaba hazirliyolar onu deneyim derim sifa olsun inslah 🤲